Sunday, June 12, 2011

Nikmat ALLAH yang terindah

Assalamualaikum buat semua, rasanya dah lama sangat saya tak update blog nih. Buat pengetahuan semua, pada 4hb Jun 2011 bersamaan dengan 3 Rejab 1432h yakni hari sabtu, alhamdulillah telah bertambahnya ahli keluarga saya yang dahulunya 4 kini telah menjadi 5. Satu-satunya adik saya telah bernikah pada tarikh tersebut dengan pilihan hatinya. Manakala majlis persandingan telah berlansung pada keesokkan hari. Kemeriahan majlis tersebut sangat tidak disangka. Banyak pihak keluarga, rakan-rakan, dan jiran-jiran telah menghadirkan diri dan memeriahkan suasana. Sebenarnya banyak perkara yang saya nak kongsikan bersama dengan anda semua, tapi rasanya sekarang masa tak sesuai. Bila ada masa yang betul-betul free nanti saya akan share bersama dengan kalian semua. Sebagai penutup, saya nak kongsikan beberapa keping gambar untuk jadi tatapan kalian.

gambar ni diambil kat Pangkalan Sapi, Petra Jaya Kuching.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...