Sunday, June 19, 2011

Sebelum & Selepas

Alhamdulillah, syukur ke hadrat Illahi kerna masih diberi peluang untuk mencoret sedikit kisah buat sahabat2 semua. Hari ini saya dalam mood yang sangat happy dan telah meningkatkan semangat saya untuk meng’edit’ gambar…hehhe…dalam bab meng’edit’ nih memang perlukan mood yang happy…kalau tak, gambar yang nak di’edit’ tu pun takkan jadi seperti apa yang saya kehendaki. Sebenar-benarnya dari dahulu lagi saya memang suka meng’edit’ gambar dan jugak membuat video klip ataupun slide show…setakat ni lebih kurang dalam 10 kalau tak silap saya video dan slide show yang telah saya buat/arahkan/design sendiri dan ada jugak di antaranya turut dibantu oleh rakan-rakan lain sebagai pelakon/peng’komen’. Syukran jazilan buat semua yang pernah melibatkan diri dalam video2 dan slide show yang dihasilkan. Untuk sahabat2 semua, kat bawah ni saya nak kongsikan gambar yang telah saya edit tadi…simple jer…sekadar untuk suka2…pa2 pun layannnzzz…


 amacam???...ok x??...hehhe

~Wassalam~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...